2012年5月29日星期二

2012九州之旅~由布院溫泉酒店

由布の彩YADOYAおおはし ~
我們就住在這間獨立小屋~葡萄染
屋內附設內湯及外湯,任何時候都可浸個痛快~
泉水非常滑溜~^_^
夕食是A5級黑毛和牛壽喜燒,份量十足~

朝食精緻豐富又美味~
大分名物團子汁,竟然能在朝食中吃到,鮮甜可口,意外的驚喜~

14 則留言:

largeheadboy 說...

我要睇背脊!

如果去呢度
我又要住呢間~

小頭 說...

嘩,好得呀。碟牛好肥美!再來由布院我都要住呢間。

supageti 說...

真係幾唔錯喎 ~~~

naruto 說...

to大頭:
我諗佢今次背面相都無啦,食咁多,變左肥婆

l.minor 說...

食同住都好吸引呀~

maymay 說...

大頭哥:
露左玉腿已經係我演藝事業最大胆之作喇喎~^O^

小頭:
我下次再來都要住番呢間呀~~

師姐:
簡直超值之選,係我今趟旅程嘅重點~~

鳴門:
露腩都好喎,等我考慮下先~^O^

l.minor:
仲有免費送迎服務添架~~

naruto 說...

想趕客你咪露囉

largeheadboy 說...

搞清楚喎
嗰對係腳掌唔係玉腿喎
就算係你嗰對都係肉腿喇

小妹 說...

我又要住呢間 x 3
A5級黑毛和牛份量十足!
連隻咖啡杯都好正呀~

lau2tang 說...

呢間真係好正!
我都等緊要去試住~~

maymay 說...

鳴門:
冇所謂吖,呢樹不嬲都唔多客架啦~~

大頭人:
你話肉腿咪肉腿囉,斷估都唔影响收視嘅,hehe~~

小妹:
隻迷你茶匙都好可愛架~^^

劉鄧:
都係你嘅好介紹,你自己當然不能錯過~^^

ROY 說...

要唔要over 2萬yen一位呀?

ayclui 說...

真係勁得呀~
我都PLAN 緊年尾去九州, 呢度一定要去呀~^^

maymay 說...

萊萊:
早訂房特價18000yen一位,超抵~~

ayclui:
早D訂房啦,平好多架,
冬天又有另一番景緻,期待你嘅相片~^^