2011年4月11日星期一

熱到開花

天氣持續炎熱,石斛蘭轉眼已開花六朵,相信很快會滿開了~

16 則留言:

新鮮人 說...

相信會一路開上去,
開來"滿山都是"! =)

naruto 說...

天氣回復正常,正常嘅花當然開啦,正常嘅人都覺得舒服啦

supageti 說...

樓上:全世界都唔正常得你正常。:p

聽日會涼番少少,啲花應該會襟啲啲 ~~~

largeheadboy 說...

有冇香味架?
呢排通街都開咗好多花~

maymay 說...

新鮮人:
花望高處~^o^

naruto:
全世界都正常係得你唔正常~^o^

師姐:
我都唔想佢開得咁快呀,慢慢開至襟睇家嘛~

大頭:
茅味架。
大圍d樹愈來愈醜樣,好多都有病,今日發覺好多瘦到得枝柴咋,唔開心呀~>_<

新鮮人 說...

有時,
人和花也是一樣,
不求攀高,
只求快活,
高處不勝寒!

naruto 說...

我都唔想佢開得咁快呀,慢慢開至襟睇家嘛~...雪落雪櫃啦。。。苯

maymay 說...

新鮮人:
我想盆花攀高d,開到尾,咁我就快活喇,哈哈~~

naruto:
係咪聊交嗌?
今日凍番,問你C未,呵呵~~

ayclui 說...

唔見咗我個留言嘅?
d花花好靚,長開長有呀~

naruto 說...

下晝出番太陽又熱番,死唔去喎

新鮮人 說...

慢慢開,
耐睇啲嘛!

maymay 說...

ayclui:
幾時留架,唔見喎~
特登影俾你睇架~^^

naruto:
出年冬天你就知味,哼~~

新鮮人:
我都係咁話~~

supageti 說...

一般洋蘭都係春蘭,即係春天開花,氣溫唔太高所以花期都幾長,你依盆算開得遲,唔知係咪花場做過手腳;不過,有啲品種如果種得好可以開兩次;一般洋蘭都無香味,但住元朗時(果時都種幾多洋蘭)種過一盆嘉多利亞蘭,朵花成個麵碗咁大,一開花成個露台都香晒,仲開足個幾兩個月先謝;黎左大埔種過一盆叫壇香既石斛蘭,開花時真係一陣壇香味,後來無心機種畀左樓下阿婆。

maymay 說...

師姐:
壇香石斛蘭,好想見識下啊~~

supageti 說...

睇依度:

http://www.wretch.cc/blog/jimlin7777/9711105

maymay 說...

唔該師姐!
好靚啊~~